Résolu Language avec Microsoft Office 2007

josie29

Nouveau membre
Bonjour, je possède Office 2007 et comme je dois partir en Allemagne je souhaite mettre la suite office en allemand.
Je suis allée dans "Option Word", "Paramètres linguistiques", j'ai activé "Allemand" dans la zone "Langue d'édition activée", mais le ruban de Word reste en français.
J'ai téléchargé le "Pack language en allemand et je l'ai installé, mais rien ne change.
Merci pour votre aide. Cordialement.
 

drul

Obscur pro du hardware
Staff
Meilleure réponse
Salut,
Use the Language Settings tool to modify language settings
If you are not enforcing language settings by policy, users who work in Office applications can use the Language Settings tool to change their language settings.
To change language settings by using the Language Settings tool
1. On the Start menu, point to Programs, point to Microsoft Office, and point to Microsoft Office Tools.
2. Click Microsoft Office 2007 Language Settings.
3. Click the Display Language tab.
This tab is available only when more than one language version is installed on the computer.
4. In the Display menus and dialogs in box, select the user interface language.
5. In the Display Help in box, select a language for online Help.
6. If you do not specify a language for Help, the online Help language uses the user interface language.
7. Click the Editing Languages tab.
8. Select the language that you want to be available for editing and then click the Add button. Repeat this step
for each editing language that you want to add.
9. In the Primary editing language box, select the language in which you will most often work with Office
applications and documents.
source:
 

josie29

Nouveau membre
Merci pour votre réponse rapide. je crois que mon problème vient que je n'ai pas l'onglet "Langue d'affichage" dans les Paramètres de langues de Microsoft Office 2007". Voir copie d'écran.

Pourtant l'ordi est en langue Allemande, le clavier aussi, le fuseau horaire aussi.
il y a quelque chose qui m'achappe. Merci pour votre aide.
 
Vous devez vous inscrire ou vous connecter pour répondre ici.
Derniers messages publiés
Statistiques globales
Discussions
730 134
Messages
6 718 054
Membres
1 586 393
Dernier membre
mathhh28
Partager cette page
Haut